FRANCHISINGTOIMINTA
Franchisingsopimuksella yrittäjä saa käyttöönsä valmiiksi kehitetyn, markkinoilla jo testatun ja menestyneen liiketoimintamallin eli konseptin. Franchisingantaja luovuttaa omistamansa konseptin (Pancho Villa -ravintolakonsepti) käyttöoikeuden sopimuksella franchisingottajalle (eli franchisingyrittäjälle). Kaikki franchisingyrittäjät toimivat samalla konseptilla, saman brändin alla ja muodostavat franchisingketjun. Asiakas voi asioida missä tahansa ketjun yksikössä, kenen tahansa franchisingottajan kanssa ja saa aina saman palvelun mahdollisimman yhtenäisellä laatutasolla. Siksi Pancho Villa -ketjussakin franchisingottajan tärkeimpänä tehtävänä on juuri Pancho Villa -ravintolakonseptin toteuttaminen ja ketjun yhtenäisen laatutason varmistaminen omassa ravintolassaan. Franchisingantaja kouluttaa franchisingottajan konseptin mukaiseen toimintaan sekä jatkuvasti, koko yhteistyösuhteen ajan seuraa ja ohjaa franchisingottajan toimintaa operatiivisesti ja taloudellisesti. Pancho Villan ensimmäisen franchisingsopimuksen kesto on 5 vuotta ja jatkosopimukset ovat 3 vuoden mittaisia.
Lisätietoja franchisingtoiminnasta www.franchising.fi, www.francon.fi
TARJOAMME YRITTÄJÄLLE
Yrittäjälle Pancho Villa tarjoaa erinomaisen liiketoimintamahdollisuuden ravintola-alalla. Pancho Villan konsepti kestää hyvin suhdannevaihteluja ja tarjoaa hyvän tuottomahdollisuuden vastuulliselle yrittäjälle. Mikäli hoidat ensimmäisen ravintolasi hyvin, sinulla on mahdollisuus perustaa useampia yksiköitä.
Franchisingpakettimme sisältää mm.
- Kattavan perehdytyskoulutuksen yrittäjälle ja hänen henkilökunnalleen.
- Ravintolasuunnitelman ml. Pancho Villan tyylin ja konseptin mukaisen sisustussuunnitelman
- Valmiit yhteistyökumppanit kaluston ja laitteiden hankintaan
- Ketjumarkkinoinnin ja mainososaston palvelut alueelliseen markkinointiin
- Ketjun neuvottelemat ostoedut
- Kassajärjestelmän ja järjestelmätuen
ODOTAMME YRITTÄJÄLTÄ
Menestyvä Pancho Villa -yrittäjä on menestyksennälkäinen ja vastuuntuntoinen tekijä, joka ymmärtää yrittäjyyden tuomat mahdollisuudet, vastuut ja velvoitteet. Hän haluaa kehittää ravintolansa toimintaa pitkäjänteisesti. Hän toimii tiiviissä yhteistyössä ketjun sekä toisten ketjun yrittäjien kanssa.
Hänellä on kyky johtaa ravintolan asiakaspalvelu-, tarjoilu ja myyntityötä. Asiakaspalvelun ammattilaisena hän osaa ottaa huomioon asiakkaidensa tarpeet ja omalla esimerkillään hän ohjaa myös henkilökuntansa toimintaa.
Yrittäjällä tulee olla vakaa taloudellinen tilanne, terveyttä ja aikaa oman yrityksen päivittäiseen pyörittämiseen. Ravintola-alan koulutus tai kokemus ei ole välttämätön, mutta siitä on apua.